… dari tegap bertimpuh, baik rebah merempuh.

Live From The Field

gam cap hapa yang BN pakai untuk plekat poster paklah kat sepanjang jalan sultan ismail? berteraboq jabih. nampak macam sampah besepah!

adakah BN kekurangan duit untuk beli gam mahai, atau budget disebat orang tengah, atau protes pada BN? aku tengok depa plekat guna double sided, sebelah ataih sikit, sebelah bawah sikit.

haduila, tampal poster pun besepah habih satu pekan, camana nak jaga malaya?

dcim100MSDCFDSC00030.JPG

delicious | digg | reddit | facebook | technorati | stumbleupon | savetheurl

One Response to “Live From The Field”

  1. meklin says:

    hm, mengikut hemat, dan daripada cara peme’lekat’an yang di lakukan serta setelah mengambil kira possibilities teknik gambaq ni di ambik, kemungkinan besaq semasa sedang rancak melekatkan poster poster ini, depa baru perasan yg dabel sided tu tinggai segulung ja lagi.. pakat dok jimat la sbb tengah2 malam kedai tak bukak.. nak cekau tang mana. So, boh ataih sikit, boh bawah sikit. pastu Kepala pelekat poster ne, roger oghang ghumah dia “yang… brubrambram( perbualan adalah rohsiaaa)” .. Oghang ghumah dia mai hantaq la se’tepawer’ gam buatan sendiri menggunakan tepung ubi..
    Disebabkan cuaca KL yg tidsak menentu sekarang, dengan hujan lebat dipetang hari.. kemungkinan besaq gam ubi kayu buatan kedighi tu tak dapat bertahan lama..
    Maybe selepas perasan bahawasanya poster2 ne, serabut melo merata tempat.. malam satgi depa mai pebetoi kot.. Kali ni, boh gam gajah..

Powered by the people for the people