… dari tegap bertimpuh, baik rebah merempuh.

Dua hengget tujuh kupang.

Hahahahahahah!

Hahahhahah! Hahaha! Hahahahahhahahaa! Hhahahahahahaha! Hahahaha! Ahahahahhahahahaha!

Sket lagi….

Hahahahah ahahhaha huwaaarrghhahahahahah!!!!

Kirraaa lekkaiihhh?!!! Rawang KL? Shah Alam KL? Sungai Petani Penang? Sintok Aloq Staq? Hahahhaahaha!!

Takkk mehaiiii. Baru dua hengget tujuh kupang. Lebih murah dari pasaran dunia. Masih murah dari Jepun? Pastinya lagi murah dari Singapura dan Thailand!

Hahahahahaha!

Marah pun nak boley wat hapa? Wat sakit hati dan jiwa saja. Buat lagi marah dan menyampah. Bila dah marah dan menyampah pun kita leh wat apa? Pilihanraya dah lepaih!!! Kkkaaaahhhh kah kah kahh!! Huwarghhhaahahahha

Mehla kita gelak dan bergumbira dengan harga minya terlatest ini. Jangan sakit hati, jangan gundah gulana. Tadak apa yang kita boley buat pun! Hehehehe hahahhahahahah.

Huwaaargghhhh…. Dua hengget tujoh kupang! Steadyyyy….

delicious | digg | reddit | facebook | technorati | stumbleupon | savetheurl

8 Responses to “Dua hengget tujuh kupang.”

  1. abeymadie says:

    huaa..huaaa..huaaaa…undi la bn …barang naik…huaaa…huaaa..huaaa

  2. kaklong says:

    malam time minyak naik kena celebrate kat club. sebab arak tak naik harga. minyak je naik. bley tumpang keta boipren. bapa aku kroni bn. happy giler sebab minyak naik. tambahlah kekayaan bapak aku. bapak aku bapak korang juga. dia lebih dikenali sbg pak lah! hahahaha. celebrate jgn tak celebrate!

  3. PanJanG says:

    sintok aloq staq tiga plo hinggit…dajei punya BODOLAH~!!!

  4. Inilah padahnya, kita terpaksa menanggung kesusahan bersama dengan rakyat Malaysia yang memangkah BN padahal kita tahu apabila menyokong Pakatan Rakyat akan dijanjikan penurunan harga minyak tetapi mereka tidak percaya. Subsidi yang diberikan kepada kita ialah subsidi yang begitu merugikan rakyat, padahal contohnya, aku sendiri menunggang motosikal menggunakan petrol dengan harga sekarang dalam masa 3 bulan sahaja menghabiskan subsidi kerajaan selama setahun. Apa daya kita untuk melawan keputusan yang dikatakan adil untuk pemerintah dan untuk rakyat. Adil untuk orang bergaji besar tetapi tidak adil mcm kami yang terpaksa menanggung kos sara hidup yang semakin meninggi dan dengar ura-ura yang tarif elektrik akan dinaikkan, sememangnya permohonan TNB ini sudah lama diminta. Inilah pergorbanan rakyat untuk pemerintah hingga rakyat terkorbankan diri sendiri. Hentikanlah tajaan Petronas ke atas F1, Hentikanlah Monson cup dan segala penajaan yang membuangkan duit, lebih baik duit itu dilaburkan untuk kepentingan rakyat.

    Dengar orang UMNO pun marah akan kenaikan minyak ini, Siapa yang suruh pangkah BN lagi.

    Rakan2
    Jangan Lupa layari blog saya di http://khairilazuar.wordpress.com
    bagi komen setiap artikel yang saya tulis. …ada artikel baru

  5. Undi jangan tak undi bn . kan dah kena tak serik-serik. Pikiaq-pikiaq pasai minyak naik ni pun tak guna jugak.. selagi bn dok pegang kuasa..dok lagu tula dah takdak lagu laien dah.
    Takpa-takpa hangpa beli penjimat minyak aku nie. murah saja RM50 boleh guna 600L minyak petrol/diesel. jimat lebih kurang RM400 jugala aku pun guna la ni. pi sini http://www.fuelsaver2u.com/madde2 .
    La ni aku nak bagi cadangan kat hangpa semua.. JOM HUMBAN BN KE LONGKANG. Pakat-pakat solat hajat, bagi cepat wakil-wakil rakyat BN yang berjiwa rakyat lompat parti cepat-cepat. Aku ni cemuih dah. Baru beli keta persona baru..tup-tup minyak naik..boring-boring
    ” 4444 orang dok sumpah PM BARANG NAIK ni tetugin juga dia…
    tungula… nak kata lebih-lebih pun pak lah dah tua dah…tapi otak beku tak pikiaq langsung … kuasa membeli rakyat dah turun…bermakna tak lama lagi banyak la kilang-kilang tutup…pi buat di negara cina pulak.kos dah tinggi…ekonomi meredum jual-beli kurang..cukai pun kurang… macamana Dr M ni ble pi lantik orang ni jadi PM..penin-penin. La ni dia pulak dok kecoh pasai pak lah ketegaq tak mau degaq nasihat.. ..
    ni la saja komen aku…kalu nak tulis komen ni memang tak habeh-habeh …last sekali aku nak pantun…
    pi mai pi mai tang tu,
    ramai-ramai cari kutu
    selagi bn, memang macam tu,
    minyak naik, barang naik, memang selalu.

    ok bye..kawan-kawan. see next comment

  6. letting says:

    Nak ketawa pun tak sanggup, nak nangis pun tak sanggup…

    Ini antara langkah ekonomi yang paling dahsyat yang pernah aku tengok.. kalau naikkan harga minyak sebanyak 40%, bermakna kau akan tarik 40% nilai wang rakyat.. bermakna RM1.00 sebelum nie dah tinggal 60 sen aje… Kalau RM100 tahun 2007 tahun nie nilai dia cuma RM60 aje… ni lagi teruk dari krisis matawang 1997…

    Kerajaan nie dah tak de jalan lain ke nak mengimbangi keadaan ekonomi nie… kreatif la sikit….

  7. nik aizat says:

    hahahahaha…xpe..tahun ni kite gelak sikit2 jer..simpan gelak korang smue..nanti akhir tahun ni naik lg.kite gelak la puas2.hahaha.skt2 punye
    gelak.haha

  8. BARU² NI TURUN BANYAK GAK NOH, BOPA DET TAKTAU? HMM.. SEKUPANG KOT..

Powered by the people for the people