… dari tegap bertimpuh, baik rebah merempuh.

Ampun Tuanku Sultan, patik faham akan keputusan Tuanku.

Ampun Tuanku Sultan Perak. Patik faham akan alasan yang dipertimbangkan oleh Tuanku Sultan dalam mengambil keputusan ke atas pergolakan politik yang berlaku ke atas negeri Perak sekarang.

Patik sangat2 faham. Ampun Tuanku.

delicious | digg | reddit | facebook | technorati | stumbleupon | savetheurl

7 Responses to “Ampun Tuanku Sultan, patik faham akan keputusan Tuanku.”

  1. SaySomething says:

    It’s a “what you give (intend to give but never gave) you get back (it’s real, Najib give it back to Anwar)”…..

  2. Tuan Batu says:

    Akhirnya Najib berjaya melaksanakan apa yg gagal dilaksanakan oleh Anwar dlm projek “16 September” nya.. Anwar, Anwar, yg dikejar tak dapat, yg dikendong keciciran… inilah balasan terhadap org2 yg tidak sabar2… Shame on you, Anwar !

  3. Tuan Sultan says:

    Hey anjing BN, kenapa shame on Anwar pula kalau Najib yg buat benda tu?

    Kalau saya cakap saya nak tumbuk muka Tuan Batu, tapi Tuan Batu datang dan tumbuk muka saya dulu, Tuan Batu yg akan didapati bersalah dan dia akan didenda atau penjara, bukannya saya.

    Tak faham apa si bangang ni suka sangat dengan Najib. Kaki rasuah, mata duitan, terlibat dlm kes pembunuhan, bini botox, anak lelaki dia perangai cam haram, sombong, racist, gila kuasa, penipu besar…macam-macam lagilah. Kalau tak tau lagi mesti sebab dia banyak sangat membaca Utusan Malaysia.

    Satu-satunya sebab kenapa si bangang ni suka Najib kerana Najib ini orang UMNO, kalaulah Najib keluar UMNO dan masuk PKR, tentu si bangang ni akan kutuk Najib dan minta dia masuk penjara sebab banyak kes rasuah, bunuh dan sebagainya.

  4. Tuan Sultan says:

    Tuan Batu yg bangang ni, dulu sudahlah suka spam blog Nini dengan macam-macam fitnah yg tak masuk akal, lepas tu malu kerana tuduhan melulu dia tu SALAH…ini blog Matkeri pun nak diattack. Apa lah setan BN ni berdendam sangat dengan Anwar. Anjing cybertrooper kot?

  5. Tuan Batu says:

    Salam,
    Tuan Sultan, bila masa pula saya cakap saya suka Najib ? Saya amat-amat tak suka Najib. Saya tak suka cara Najib merampas Perak secara tidak bermaruah. Najib tak layak jadi PM. Namun maksud saya menimbulkan isu ini, adalah utk memberitahu Anwar, itulah akibatnya apabila dia cuba memulakan sesuatu tindakan yg tdk bermaruah, akhirnya ia akan membidas balik. Apakah jika Anwar merampas kerajaan secara katak lompat itu bermoral, tetapi Najib pula tdk ? Dimanakah neraca keadilan, wahai org2 KeAdilan” ??? Keadilan itu terletak pada puakkah ??
    Kpd PAS, lebih baik anda berjuang sendiri2, PAS jauh lebih besar dari PKR. Calon2 PKR byk tak boleh pakai macam UMNO juga, tak boleh dipercayai, anytime boleh jadi katak lompat. Tgklah contoh kerajaan pAS kelantan, pada 2004 cuma satu kerusi saja kerusi, bertahan sampai tamat tempoh. Itulah bezanya mempunyai calon2 yg berkualiti & setia & jujur !

  6. tuan geram says:

    Tuan B atu,
    Masalahnya ialah lompat cara tidak bermorallah.Apa ke jadah kalau kepala diacu pistol, tangan diacu pisau.Mestilah manusia takut.Bang, kalau Altantuya yang dah mati dibunuh pun sanggup diletupkan hingga berkecai, inikan pula cara rampasan kuasa.
    Tuan Batu boleh cakap apa saja tetapi hakikatnya rakyat jelata memerhati dengan penuh dendam, tunggulah sahaja PU 13.Di situ nanti kita lihat pengakhiran BN. Rakyat sekarang bukannya bodoh macam ahli totok umno. Kepada raja-raja Melayu , usah diharap kepada mereka……sejarah Melayu telah membuktikan perangai raja-raja. Cuba namakan raja-raja Melayu yang benar-benar mengikut hukum Tuhan…….cuba….cuba….tengok saja cara penghidupan raja-raja jauh kalau nak dibandingkan dengan cara hidup khulafah-ar-rasyidin……hai entahlahhhhh..

  7. SaySomething says:

    Betul apa yang Tuan Batu cakap tu, ada point dia… Tapi tak semua PKR tu tak boleh pakai, dan tak semua PAS tu boleh pakai… Zukri Aksah tu rasa² boleh pakai ka? Kita sama² dalam Pakatan, at least beri ruang sikit pada PKR yang masih baru… Ahli² dia memang tak sekuat ahli² PAS yang asal… Tapi sekurang²nya mereka mahukan perubahan… Jangan la sampai kita asyik dengan rentak lenggok gendang UMNO sampai kita pun turut sama menari… Musuh utama adalah UMNO… Bukan PKR bukan DAP bukan PAS… Raja Melayu perak tentu amat terharu dalam membuat pilihan, ADUN² BN mempunyai seramai 27 orang melayu, cuba bilang pulak ADUN² PR… ini menyebabkan raja² MELAYU, diulang raja² MELAYU akan lebih berat membuat pertimbangannya kepada MELAYU…. wallahu’alam…

Powered by the people for the people