… dari tegap bertimpuh, baik rebah merempuh.

Boss TV3 pengipas nombo wahid?

Pernah tengok orang kipas tahap gaban? Pernah tengok orang ‘suck-up’ tahap taliban? Pernah tengok tv dan rasa macam nak gila meroyan?

Bukan muhrim dia. Bukan sanak sedara dia, jauh lagi kakak atau mak dia. Bukan hari raya nak cium mintak maaf. Dia cuma bini kepada seorang lelaki yang berjawatan perdana menteri. Jadah hapakah Dato Farid TV3 salam cium tangan sampai ke tahap gila begitu rupa?

delicious | digg | reddit | facebook | technorati | stumbleupon | savetheurl

5 Responses to “Boss TV3 pengipas nombo wahid?”

  1. Jin Mabuk says:

    macam nak cium bikmama punya tek jer hahahahhahahahahah,,,,,,,,,,,,,,

  2. farid ngok says:

    punya la bongok macam ni pun ada

  3. farid gila says:

    terlalu bongkok la lu cium, kepala sampai nak cecah bukitnya…

  4. Mamat says:

    eleh..ko tu nak menyibuk pasal muhrim tu mcm lah ko tu alim laar sgt kaaan..ntah2 ko tu p zina minah2 becok mcm mulut kau..oppsss!! terlebih ker!! jgn marah..sah2 ko tu pencari kesalahan org tahap dewa penyibu..wat blog mcm wat dosa..mengalir jer dosa tu..mcm air..

  5. BigMan says:

    Si Farid ni memang kaki ampu BN/UMNO.

Powered by the people for the people