… dari tegap bertimpuh, baik rebah merempuh.

Jamaludin Jarjis dan Wolfowitz?

Terselak email tadi, dan nampak satu email bergambar. Katanya Wolfowitz dan Jamaludin Jarjis.

Aku tanak la tudoh2, tak baik. Tapi kalau bukan JJ, harap dia boleh nafikan la supaya aku boleh marah balik mamat yang sengaja nak burukkan peribadi orang lain nih.

Tapi kalau betul JJ, apa dia bikin jumpak sama Wolfie? Nampak macam nak mintak duit jer tu.

Harap2 sapa2 boleh tampil bagi penjelasan berkenaan gambar ini.

Setakat ni, aku tamau tuduh itu Wolfowitz atau JJ. Email kata itu memang diorang. Kalau salah, JJ harap betulkan. :)

ps : kalau ini blog picisan ameno, dah lama ada skrip2 bangang yang ditulis dan diungkapkan bagi menambah perisa pada gambar ini. tapi oleh sebab blog ini masih belum sampai ke tahap picisan, maka gambar ini dibiarkan begitu sahaja. maklumat mengesahkan ini adalah gambar Jamaludin Jarjis (JJ) dan Wolfowitz yang terkini tanpa sebarang unsur photoshop dan dialog2 bangang. :)

delicious | digg | reddit | facebook | technorati | stumbleupon | savetheurl

Comments are closed.

Powered by the people for the people