… dari tegap bertimpuh, baik rebah merempuh.

Video – Anwar Ibrahim : Tawan Pulau Pinang

Ceramah di Nibong Tebal, Pulau Pinang.

– Pak Lah patut bersyukur sebab Mahadet dah pencen, kalau tak gerenti Pak Lah kena caj rogol!

– Pulau Pinang boleh ditawan dengan mudah?

– Melayu Penang memang sengaja dipinggirkan.

– Doa Ustadz Fadhil Nor termakbul

>> Lihat Video

delicious | digg | reddit | facebook | technorati | stumbleupon | savetheurl

3 Responses to “Video – Anwar Ibrahim : Tawan Pulau Pinang”

  1. Benda ni dok kat otak aku hampir 10 tahun dah.. delete pun tak hilang… wahai bumiputra sekalian.. help me!

    Kenapa Negara Malaysia tak buleh di umumkan negara islam, betul ka?

    Kalau penang cina tuntut nak buat autonomi sendiri boleh jadi dak benda ni masa depan?

    Ekonomi semua cina kontrol.. kalau cina mogok 2 minggu seluruh malaysia cina tak mau buat kerja apa jadi kat malaysia?

    Semua barang dari kilang cina kontrol.. cina oder harga murah.. kalau melayu oder semua mahal untung ciput ja.. perkara macam ni tak dak sapa nak selesai ka.. sampai kiamat pun memang bumiputra tak kaya. Kerajaan kira semua melayu lembab. tak dak ideal lain dah ka kerajaan malaysia? ingat kan terrer. Gila punya kerajaan.

    Orang melayu jadi Kristian kita marah… tapi anak anak bangsa kita jadi bohsia cina hindu dok usung keluaq masuk hotel kenapa tak berjihad?.. kenapa kena sengap2 dan ambil langkah tahu-tahu sendiri sudah la.

    Apa peranan orang islam dan jabatan agama islam dalam negara ni sampai kalau kristian ajak masuk agama depa senang-senang saja masuk. Lepas tu kita yang dok kalut sebar sms. macam orang perempuan terkejut jumpak ulaq.. habih semua bomba.. polis.. ambulan dia nak tel.

    Kenapa Kerajaan kedekut tak mau memperhebatkan lagi Jabatan Agama Islam Malaysia.. Kalau Kastam boleh pakai BMW, Kalau Polis Peruntukan juta juta setahun… Kenapa yang bersangkutan dengan Agama kerajaan tak fokus.. dah jadi huru hara dengan masalah sosial macam ni apa nak guna? kurang 10 tahun baru buleh elok sikit kalau di bentuk semula..

    Apa dah jadi kat malaysia tercinta ni?

    dari : simpang tiga bukit payung ///

  2. free ebony shemale…

    News about free ebony shemale….

  3. ab8069fdf82a8aa6d09727994b61b30c…

    ab8069fdf82a8aa6d09727994b61b30c…

Powered by the people for the people